Jump to content
Nokioteca Forum

Mobidogs


muscken
 Share

Recommended Posts

  • Risposte 55
  • Created
  • Ultima Risposta

Top Posters In This Topic

Incredibly realistic, Mobidogs is a true simulation of raising a dog on mobile. Your dog possesses several unique personal traits such as intelligence, affection, health… that will vary according to the relationship that you develop with your canine friend. The simulation offers a range of possibilities; naturally you will be able to walk your dog, but you will also experience all the fun of interaction with activities like the obstacle course or playing fetch. For some serious exercise, you can bring your dog to the country to work as a shepherd dog in the middle of a herd of unruly sheep. But before getting to that stage, you will have to train and care for your dog with regular healthy feeding, bathing, and grooming...

Features:

- Realistic graphics that will stick perfectly to your image of your favorite breed.

- Various activities to share: obstacle courses, fetch in the park, going for walks…

- Detailed control of your dog’s characteristics.

- Your dog´s mood will vary depending on the attention you give.

- Unlimited game lifespan.

- The first true canine simulation on mobile.

cane5io.jpg

http://www.pixmania.com/fr/fr/sonneries-po...s/mobidogs.html

figo

Link to comment
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
ma tu lo sai come si pulisce la cacca del cane?a me muore perchè non so pulirlo!aiutatemi vi prego! b)

non ho provato,però sono molto sicuro del fatto che per fargliela fare lo devi portare a fare una passeggiata ;)

c'è scritto anche nelle istruzioni,dice "portalo spesso a fare una passeggiata" perchè il comando per il vasetto non c'è... b)

Link to comment
Condividi su altri siti

non ho provato,però sono molto sicuro del fatto che per fargliela fare lo devi portare a fare una passeggiata :blink:

c'è scritto anche nelle istruzioni,dice "portalo spesso a fare una passeggiata" perchè il comando per il vasetto non c'è... :blink:

esatto il comando per pulirlo non c'è

uff com'è possibile a me muore|!! :sad01_anim:

Link to comment
Condividi su altri siti

io ho risposto...lo devi portare fuori,non era una battuta dico sul serio

b)

b) scusate ragazzi ma a me sembra veramente strano che sia un gioco così rigido in quanto se tu dimentichi di portare fuori il cane ogni 4 minuti e lui la fa in "casa" è condannato a morte perchè non lo si può pulire!per cui o c'è un errore di programmazione o è un flop assoluto!

Link to comment
Condividi su altri siti

b) scusate ragazzi ma a me sembra veramente strano che sia un gioco così rigido in quanto se tu dimentichi di portare fuori il cane ogni 4 minuti e lui la fa in "casa" è condannato a morte perchè non lo si può pulire!per cui o c'è un errore di programmazione o è un flop assoluto!

ahahahah b)b);)

Link to comment
Condividi su altri siti

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Accedi Ora
 Share


×
×
  • Crea Nuovo...

Informazione Importante

Questo sito utilizza i cookie per analisi, contenuti personalizzati e pubblicità. Continuando la navigazione, accetti l'utilizzo dei cookie da parte nostra | Privacy Policy